Comisia Europeana sediu

 

Specialiștii SIMAVI au fost implicați în proiectarea și dezvoltarea unui curs eLearning complet pentru a sprijini și completa practicile de formare existente la Comisia Europeană pentru exercițiul anual de evaluare . Proiectul aparține Direcției Generale Resurse Umane și Securitate a Comisiei Europene.

Cursul, intitulat „Curs de eLearning pentru a sprijini și a completa practicile de formare existente pentru exercițiul anual de evaluare”, a fost selectat ca finalist la premiile UK Learning Technology Awards pentru “Excelență în designul de conținut educațional – sectorul public & non-profit”, în noiembrie 2019.

În colaborare cu DGHR, specialiștii în eLearning din SIMAVI au livrat cu succes Designul Instrucțional, scenariile pentru cursuri și dezvoltarea conținutului.

O evaluare a performanței angajaților este o metodă prin care performanța la locul de muncă a unui angajat este documentată și măsurată. Evaluările de performanță fac parte din dezvoltarea carierei și constau în analize periodice ale performanței angajaților în cadrul organizațiilor.

În timpul cursului eLearning creat de specialiștii SIMAVI, angajaților li se cere să participe la exerciții de simulare socială, cum ar fi discuții informale, exerciții de constatare a faptelor și de luare a deciziilor, jocuri de rol și alte exerciții care asigură succesul într-o anumită funcție. Exercițiul îmbunătățește cunoștințele participanților, le stimulează procesul de gândire și îmbunătățește eficiența angajaților. Mai important, oferă o perspectivă asupra personalității angajatului (etică, toleranță, abilități de rezolvare a problemelor, introversiune / extroversiune, adaptabilitate etc.).

Într-un proces de proiectare participativă, o echipă de redactori instructivi și experți în domeniu au rescris textul tradițional, bazat pe informații, în povești autentice care au fost semnificative și atrăgătoare pentru publicul țintă.

Informațiile au fost prezentate în context, într-o manieră conversațională și în conformitate cu principiile multimedia ale lui Mayer. Această metodă îi ajută pe cursanți să interacționeze cu conținutul ca și când ar fi într-o conversație. Cercetările privind procesarea cognitivă arată că studenții lucrează mai mult atunci când simt că sunt într-o conversație, în timp ce cercetările lui Mayer cu privire la indicii sociale arată că utilizarea unui stil conversațional are ca rezultat o procesare cognitivă mai profundă.

Toate elementele vizuale au fost proiectate folosind o abordare minimalistă pentru a minimiza procesarea străină și a reduce volumul de muncă cognitiv.

Tehnologiile și instrumentele utilizate în acest proiect au fost: Articulate Storyline III, Adobe Suite.

Cursul eLearning constă din cursuri de evaluare pentru personal și pentru cei care întocmesc raportările.

Specialiștii tehnici SIMAVI au fost implicați în proiectarea și dezvoltarea unui curs eLearning complet pentru a sprijini și completa practicile de formare existente pentru exercițiul anual de evaluare în cadrul Comisiei Europene. Proiectul aparține Direcției Generale Resurse Umane și Securitate a Comisiei Europene.

Cursul, intitulat „Curs de eLearning pentru a sprijini și a completa practicile de formare existente pentru exercițiul anual de evaluare”, a fost selectat ca finalist la premiile UK Learning Technology Awards pentru “Excelență în designul de conținut educațional – sectorul public & non-profit”, în noiembrie 2019.

În colaborare cu DGHR, specialiștii în eLearning din SIMAVI au livrat cu succes Designul Instrucțional, procesul de storyboarding și dezvoltarea conținutului.

O evaluare a performanței angajaților este o metodă prin care performanța la locul de muncă a unui angajat este documentată și măsurată. Evaluările de performanță fac parte din dezvoltarea carierei și constau în analize periodice ale performanței angajaților în cadrul organizațiilor.

În timpul cursului eLearning creat de specialiștii SIMAVI, angajaților li se cere să participe la exerciții de simulare socială, cum ar fi discuții informale, exerciții de constatare a faptelor și de luare a deciziilor, jocuri de rol și alte exerciții care asigură succesul într-o anumită funcție. Exercițiul îmbunătățește cunoștințele participanților, le stimulează procesul de gândire și îmbunătățește eficiența angajaților. Mai important, oferă o perspectivă asupra personalității angajatului (etică, toleranță, abilități de rezolvare a problemelor, introversiune / extroversiune, adaptabilitate etc.).

Într-un proces de proiectare participativă, o echipă de redactori instructivi și experți în domeniu au rescris textul tradițional, bazat pe informații, în povești autentice care au fost semnificative și atrăgătoare pentru publicul țintă.

Informațiile au fost prezentate în context, într-o manieră conversațională și în conformitate cu principiile multimedia ale lui Mayer. Această metodă îi ajută pe cursanți să interacționeze cu conținutul ca și când ar fi într-o conversație. Cercetările privind procesarea cognitivă arată că studenții lucrează mai mult atunci când simt că sunt într-o conversație, în timp ce cercetările lui Mayer cu privire la indicii sociale arată că utilizarea unui stil conversațional are ca rezultat o procesare cognitivă mai profundă.

Toate elementele vizuale au fost proiectate folosind o abordare minimalistă pentru a minimiza procesarea străină și a reduce volumul de muncă cognitiv.

Tehnologiile și instrumentele utilizate în acest proiect au fost: Articulate Storyline III, Adobe Suite.

Cursul eLearning constă din cursuri de evaluare pentru personal și pentru cei care întocmesc raportările.